Skip to main content

Video kebodohan doktrin jenama oleh Nik Abduh



Sudahlah puak Hadi kata Presiden Mesir yang baru tu serupa Hadi Awang, golongan ulama, Nik Abduh plak berucap tahap intelek zaman batu PAS dulu2. Adus.. makin kukuh la BN nampaknya. Atau at least BN akan kekalkan status quo.

Comments

  1. Bhai AT ...

    Ayoyo... amma ... appa.... yenna dei...

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  2. pas tak menang takpe. bior umno menang boleh teruskan projek ug, nik abduh ni penyokong tegar ug! lagi pun pemuda pas mana ada pernah tunjukkan yang mereka faham politik, yang ada politik perut sendiri. apa kepimpinan cakap sokong 110%. setakat "yesman" je. itulah mentaliti pemuda, bakal pemimpin masa depan konon. tu yang dok jaja "presiden dan timbalan presiden mesti ulama, untuk pastikan puak2 depalah yang akan mengambil alih kepimpinan masa depan. dapat mikrofon dah syok sendiri... dah siap untuk bertanding pru 13 ni. pas oi, tolonglah ajaq bab politik kat pemuda ni.

    ReplyDelete
  3. Terasa macam cakap orang jual ubat tahun 60an kat Jalan Chow Kit. Baik aku nyanyikan lagu ni,.... Memang lidah tak bertulang

    ReplyDelete
  4. cakaplah ape yang pendokong umno BN nak cakap..apa yang penting islam cemerlang di bawah kepimpinan PAS

    ReplyDelete
  5. http://lagiberita.blogspot.com/2012/07/polis-ji-bekas-komunis-dikesan-resapi.html

    ReplyDelete
  6. Komen ancaman dan ugutan akan dipedam. Mana kebebasan yg t aduka promosi kan selama ini....bila kena batang hidung lu tak mahu terima..

    ReplyDelete
  7. Nampak sangat tak de ilmu...p la belajar dulu nik abduh ooi...buat malu jer...

    ReplyDelete
  8. Nik Abodoh tunjuk skil bodoh sekali lagi dengan jaya nya.

    Hoorayyy!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.