Skip to main content

Penutupan Shoutbox

Gua tutup shoutbox.

1. Terlalu banyak yang mengambil kesempatan wat iklan. Enough is enough. Betul ke tuh? Haha.

2. Yang nak sampaikan luahan perasaan, boleh jerit kat mana-mana ruangan komen.

3. Buat masa ini, ruangan komen gua tak moderate lagi. Tapi untuk masa depan, bgi mengelakkan fitnah-fitnah terutamanya yang mengaitkan gua dengan PAS, maybe gua akan moderate ruangan komen.

Harap maklum.

Comments

  1. salam. macam mane hidup? harap tabah. salah cakap. kene tanggung. tym post entri tu adakah kamu emo??

    ReplyDelete
  2. cuak ke bro?
    kalo lu betoi, lu takyah cuak bro..
    tp dh lu mmg slh, so hrp sbr je la..hahha...

    len kali berfikir dlu sblm menulis....

    ReplyDelete
  3. sabah, berani buat, berani tanggung la, cik polis x datang agi ke?? heheh

    ReplyDelete
  4. Gua tetap support lu bro...
    "Ayaq nyioq yang manis tu takkan jadi tuak klu tak di campor dengan ragi"
    & gua mmg prcaye lu bkn ahli PAS, cam gua ler.
    Cume kite menyokong negara Islam, walaupon UMNO yg ingin melaksanakan nye.

    ReplyDelete
  5. mantap dh skang.me spik english,eja pon btul.slalu fakap je ejaan.dh mcm pak lah ayat ko.dulu ngate hadi mcm
    pak lah,skang lu dh tibai ayat trademark pak lah.ngeh2.sori la ak provoke kt post sblm ni,tp ko x smpt bc smua komen2 kn.dr ape yg blaku,ak
    dpt simpulkn ttg perangai org
    melayu.klo situation dh cool down
    lu kasi review sket la sikp
    diorg ni..dlm 2hari ni ak tgk 1bnde
    yg ak x pnah knal psl melayu..

    ReplyDelete
  6. ehhh,...ad lg ko ek..ingt da lri dr malaysia or da terjun lombong? bler nk trjon klcc??

    ReplyDelete
  7. ada harapan at kena tahan dan di sumbek kan dalam lokap,,,,, hati hati bhai,,,,,!!!!!!!! kuar lokap kok sonang memburan,,,,,,,, hahahah baru padan muko ekau hahahhahaha

    ReplyDelete
  8. Kenapala tutup shoutbox bro. Kita kene familiar bro, apa guna shoutbox kalau hanya utk admin je. mcm kecut je ni bro.Org yg benar ianya takkan takot, cuma org yg salah shj rs takot. so, kene beranila bro tanggung apa2 yg dh bro buat..

    ReplyDelete
  9. Salam bro,
    Kenapa sikap semua org suka sangat kalau org dah buat silap terus je nak lenyek.
    Apa salahnya beri petunjuk sikit agar org yg buat silap boleh jadikan iktibar dan maafkan org tu.
    Aku yakin 100% semua org mesti buat silap tapi nasib org tu baik sbbtak terpapar cam lu bro.
    Jadi apa salahnya kalau yg salah tu cuba kita betulkan secara berhemah bukan mengutuk dan pijak org tu kan.
    Susah le sikap org kita.
    Mmg le bro ni silap tapi kemaafan tu dan diberi moga terampun silap dia.
    Tahniah bro blog lu glamor hari ni hits luar dugaan.
    http://www.zoompanas2.com terjah

    ReplyDelete
  10. Salam bro,
    Kenapa sikap semua org suka sangat kalau org dah buat silap terus je nak lenyek.
    Apa salahnya beri petunjuk sikit agar org yg buat silap boleh jadikan iktibar dan maafkan org tu.
    Aku yakin 100% semua org mesti buat silap tapi nasib org tu baik sbbtak terpapar cam lu bro.
    Jadi apa salahnya kalau yg salah tu cuba kita betulkan secara berhemah bukan mengutuk dan pijak org tu kan.
    Susah le sikap org kita.
    Mmg le bro ni silap tapi kemaafan tu dan diberi moga terampun silap dia.
    Tahniah bro blog lu glamor hari ni hits luar dugaan.
    http://www.zoompanas2.com terjah

    ReplyDelete
  11. Bungkusan Setiap Pendant di dalam kotak ekslusif beserta sebuah Kad Keaslian.
    Setiap Pendant mempunyai nombor siri unik yang dicetak pada kedua pendant & Kad Keaslian.


    Untuk makluman, produk ini adalah 100% Original Fusion Excel Quantum Scalar Energy. Ia didatangkan dengan kad aunthencity yang mana ada no siri yg sama dengan no siri dibelakang energy pendant itu.


    Saya menawarkan 7 hari 100% moneyback guarantee pada semua pembeli jika mendapati produk ini palsu. Hantar semula kepada saya (pos ditanggung oleh pembeli) dan saya akan pulangkan wang anda 100% tanpa soal jawab.

    RM 169.90 siap penghantaran PERCUMA ke seluruh Malaysia. Harga market Rm550.00. Kenapa bayar lebih untuk produk yang sama?? Order sekarang!!! Offer terhad!!


    Bacaan Ion: 2000-3100 (Setiap Pendant Diuji Sebelum penghantaran)

    Fusion Excel Quantum Scalar Energy Pendant dicipta daripada zarah berasaskan lava yang digabungkan semula dengan menggunakan nano-teknologi dan gabungan itu diadun ke dalam suatu sebatian. 76 mineral dalam lava membantu mempromosikan kekuatan segera, meningkatkan fleksibiliti, keseimbangan yang lebih baik, perlindungan dari EMF, (frekuensi elektromagnet) dan meningkatkan tenaga air. Penting untuk dicatat bahawa tenaga yang produk ini telah dapat berlangsung selama minimal 50 tahun!

    Tenaga yang disalurkan Quantum Scalar Energy Pendant ini melalui seluruh tubuh orang yang memakainya. Ini akan menjadikan satu perisai yang melindungi dan menghapuskan kesan frekuensi buatan manusia (60 HZ) pada tubuh manusia. Hal ini dicapai dengan meningkatkan pertahanan semulajadi tubuh terhadap radiasi merosakkan yang berasal dari berbagai peralatan rumah tangga dan industri yang mengelilingi kita.

    http://comelazhar.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Bhai,

    Relax .. geg-geng UG dan Perpaduan sedang meracau tue .. diorang yang lebih dari UMNO/BN dari orang UMNO/BN...

    Hahaha.... lu jangan plak kecut perut lepas nih... ok..

    C++
    CipanTapirTenuk

    ReplyDelete
  14. aku takut jika AT mati dikerjakan orang JHR, keturunan AT pasti berdoa macam mahsuri then tak pasal2 kena serang dengan singapork (tanpa indon back up pasti MY tumpas sebab mereka lebih maju teknonya tambahan wali kita tak kan cover lagi bak dulu ada pedang berjalan sendiri di BP) pulak sepertimana langkawi kena lanyak dek siam... nauzubillah min zalik. so, pakai otak bukan telur untuk berfikir! kenapa sukar sangat nak belajar dari sejarah revolusi perancis, rusia, china & lain2 bagaimana raja mereka kena penggal kepalanya + kejatuhan empayar kesultanan melaka serta sultan mahmud mangkat dijulang?

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.