Skip to main content

5 pembeli T shirt PAS REFORM

Oleh : AdukaTaruna

T shirt PAS REFORM dijual oleh 2 kaunter. Satu oleh Evelyn dan satu lagi oleh xenan. Kuanter Evelyn melaporkan setakat hari ini, 5 pembeli telah sah membuat bayaran. Bermakna, tinggal 25 pesanan lagi untuk cetakan pertama. Terima kasih kepada 5 pembeli awal dari kaunter Evelyn. Kita akan tunggu laporan dari kaunter xenan.

Apa yang menarik, untuk satu hari T shirt PAS REFORM dilancarkan, terdapat seorang pembeli bukan Islam yang dipercayai dari Dewan Non Muslim PAS. Terima kasih.

Comments

  1. klu ada gambar hj hadi & hassan ali nak jugak wa beli...hehehehe

    ngacou-ngacou

    ReplyDelete
  2. aku yakin kaunter Xenan mesti lengang punya...kaunter Evelyn macam goreng pisang panas..laku gile...

    aku masih terbayang wajah comel Evelyn yg Aduka view dalam blog ni sikit masa dulu...aku save beb..comel gile....

    ReplyDelete
  3. Evelyn ni pompuan ke... cun tak?....

    -abanghensem

    ReplyDelete
  4. Hui.. Malin.. Malin.. u nih memang slow la. Itu 'mock up' Aduka pun u leh terpedaya.. Lawak la Malin nih.. hihi.. Btw, geng2 yg blom beli T shirt meh pakat beli ramai so kiter leh print ASAP.

    Yg dah bayar tu, sila rujuk email masing2 eh..
    Wassalam.

    ReplyDelete
  5. aku cadangkan buka 1 acc kat maybank sbb ramai yg guna bank tu , cimb pun ramai guna..

    ReplyDelete
  6. cik anon, dah buka, tp c aduka nih yg tak update. oleh itu, sini saya lampirkan lagi sekali..

    Ambank
    Ac Name : Miss Evelyn
    Acc No : 1690020110505

    Maybank
    Acc Name : Precise Farm
    Acc No : 558305504636

    CIMB
    Acc Name : Mohd Zullraidy
    Acc No12320067563527

    Perhatian : Jika menggunakan Cash Deposit, Wang baki anda akan dikembalikan berserta baju

    Setiap pembayaran hendaklah menghantar ke email malaysia.reform@gmail.com

    print screen resit untuk Maybank2u/Cimbclick/Ambank online

    Scan slip atau masa pembayaran untuk Cash Desposit

    ReplyDelete
  7. ceh, ada ka tak sebut pun pembeli pertama tuh nur..
    dahlaa nur dengan effort bayar tu pakai dollar amereka..

    ;p




    nur

    ReplyDelete
  8. aku tak nak beli. tapi nak komen kenapa tajuk baju 'pas reform'. ilmiah sgt. lebih bagus tajuk baju budak persatuan sekolah. agak2 sapa yg peduli bila korang pakai baju tu? lain kali buat lah ayat yg menyebabkan org tertarik. lagi pun 'pas reform' ala2 umno jer. apa lah korang ni. tak tau cara nak sebar ideologi. bahasa tu penting beb. lagi pandai geng indie buat t shirt. tajuk org bleh tangkap. sukati korang lah. hahahah

    ReplyDelete
  9. ceh mcm pandai sgt..design tuh di vote la gila.

    lu ckp la kat org yg vote tuh bodoh semua.ke lu yg bodoh?

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.