Skip to main content

Gua percaya Azeez benar.


Oleh : AdukaTaruna

Gua percaya Azeez benar, sebab kulit gelap susah nak dilihat lebam. Haha. Dulu gua pernah bertumbuk. Lawan gua kulit cerah, gua pulak gelap sket. Masa dulu menang kalah dikira berdasarkan lebam. Sebab gua tak nampak sangat lebam, maka, gua menang lah. Tak caya? Cuba suruh Nizar bertumbuk dengan Azeez.. mesti Nizar kalah.

Gua percaya penumbuk2 Azeez adalah pemilik ilmu silat tahap dalaman. Gila kau. Lepas kena pukul takda benda. Siap boleh jumpa Salahuddin lagi, buat pc lagi. Menjelang sehari terus kena pakai penyokong tengkuk tu. Bermakna itu pukulan dalaman. Cuma tidak dipastikan sama ada collar tu dipakai sebab ditumbuk atau menyokong tengkok yang gemok.

Gua percaya Azeez sebenarnya membantu PAS. Kerana wayang tak munasabahnya membuatkan tentera meluat. Gile kau, tentera adalah ahli dalam benda-benda kecederaan ni, sebab persekitaran diorang adalah lasak. Hasil wayang bangang ni :

1. Meluat tentera meningkat.
2. Meluat pengundi non Melayu meningkat.

Cuma gua sangat2 memahami, skrip wayang Azeez dalah dari madrasah yang sama dengan skrip wayang Anwar. Madrasah UMNO maa..... tak percaya? Jika ditekan dengan lebih lagi, Azeez akan membuatkan media menyiarkan gambarnya menggunakan kerusi roda.

Lu kerat jari abanghensem kalau tak caya.

Comments

  1. Kesian aci azzez.....mai kita doa dia cepat sembuh agar boleh tolong kempen ISA. Kalau tak mau lega juga mai sini kita p jumpa bomoh siam pulak.......banyak2 doa pasai lani musim orang ternama dok kena panggil p sana......nauzubillah panjangkanlah umur dia biar dan bertaubat

    ReplyDelete
  2. aku ingat dia ni kena pukul dengan jin ni.. ke jin lu yang pukul

    ReplyDelete
  3. seperti biasa..pihak pembangkang mesti cakap wayang punya...

    ReplyDelete
  4. oii oii oii apa lak jari wa jadi taruhan.... abis tu wa nak korek idong ngan apa??? ....

    - abanghensem

    ReplyDelete
  5. seperti biasa..pihak kerajaan mesti cakap betul punya...

    ReplyDelete
  6. wa ingat lu yg tumbuk mamat tu...haha

    baik tul diaorg
    kene tumbuk x melawan pon..
    jenis bdk baik...hahaha

    ReplyDelete
  7. aku rasa kena bakar ni, bukan kena tumbuk, patut cakap jadi hangus, bukan lebam..
    wakakakaka..

    ReplyDelete
  8. orang islam bodoh macam babi. patut mati punya agama. muslim semua otak kering. cipta nama bodoh ada lah.

    ReplyDelete
  9. Because Chinese race is a superior race than a inferior malay race.

    Chinese race vs malay race -

    Usually

    Skin - malay race is much blacker.

    Brain (IQ) - malay race is much more low.

    Face - malay race is much uglier.

    Height - malay race is much smaller.

    Physical ability - malay race is much more inferior.

    Such truth may know you too who is a malay race.

    All thing is because a malay race is very inferior than a Chinese race.

    ReplyDelete
  10. Pukimak punya melayu anjing berotak babi.
    Kalau betul2 semua Cina India balik ke negara masing2 lagi senang bagi mereka bomb malaysia terutamanya semenanjung.
    Selepas semua kaum Cina India balik, Cina India kerajaan boleh hantar berjuta2 askar Cina askar India & atomic bomb bagi hapuskan semua melayu anjing tanpa seekor pun hidup.
    Lepas tu 'kaum melayu' tidak akan wujud lagi di muka bumi dan buku sejarah. Baguslah!

    ReplyDelete
  11. Got NEP, you complain! Abolish NEP, you make noise!

    Become Ali Baba, you lament! Ask you to work hard, you don't want!

    And you keep on blaming other communities for everything!

    "Pathetic" is the word my malay friends!

    ReplyDelete
  12. Never mind, because UMNO already brought us disaster for last 30 years! No one would be worst than this.

    ReplyDelete
  13. Malaysians must wake up now and kick BN out from the federal government. If Malaysians dreaming about BN can change, it will be a disaster for Malaysia. I don't want to mention all the wrongdoings of BN - it will be a long list that this page will never able to feed in.

    ReplyDelete
  14. ko ingat ko kutuk melayu kita percaya yang ko nie bukan melayu ker? aku tau ko melayu...silap haribulan ko SB...ko ingat ko ckp melayu babi dah buatkan ko nie di iktiraf sebagai bukan melayu dan kita yang melayu nie meletup...balik tadika and belajar cara nak berlakon dulu..killer said konon...pegecut!!

    ReplyDelete
  15. Saya ahli PAS seumur hidup yang bernama Saifool Buhari Al-Suntuti ingin membuat pengakuan terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia terutamanya para pengundi Bagan Pinang bahawa saya dan 8 orang lagi sahabat PAS yang juga ahli seumur hidup telah diupah oleh Anwar Ibrahim sebanyak RM 1 juta supaya memukul, menumbuk, mengkarate dan menerajang dato' Abdool Azeez sebanyak 20 kali tepat tidak kurang tidak lebih supaya umno kalah teruk di Bagan Pinang.... Biarlah saya jelaskan secara terpeinci cara-cara serangan yang kami lakukan....

    1) 5 kali saya dan 8 orang kawan saya tumbuk di perut sehingga mengakibatkan kedua-dua buah pinggang beliau gagal berfungsi.... masa depan beliau kini amat gelap kerana terpaksa bergantung hidup pada mesin dialisis.......

    2) 5 kali saya dan 8 orang kawan saya karate dibahagian tengkuk mengakibatkan tengkuk beliau patah dan terpaksa dibalut dengan alat penyokong tengkuk untuk mengurangkan kesakitan yang amat sangat pada bahagian itu...

    3) 5 kali saya dan 8 orang kawan saya telah menendang bahagian mulut sehingga mengakibatkan beliau pening-pening dan loya tekak rasa nak muntah macam ibu-ibu yang sarat mengandung...

    4) Dan akhir sekali kami bersembilan menerajang kedua-dua belah kaki dato Abdul Azeez juga sebanyak 5 kali hingga mengakibatkan beliau lumpuh dan mengalami kecatatan kekal seumur hidup iaitu tidak dapat berjalan buat selama-lamanya dan terpaksa menggunakan kerusi roda untuk bergerak....

    Jadi semua sekali 4 Teknik Serangan x 5 Jumlah Serangan = 20 kali pukulan total... dan ilmu kebatinan yang kami pelajari dari Hadi Awang membolehkan mangsa serangan kami mengalami kecederaan serius selang 24 jam.... ini amat penting kerana kalau mangsa mengalami kecederaan on the spot, kami mungkin disumbat dalam ISA....

    Tujuan kami membuat Surat Pengakuan Terbuka ini adalah untuk mendedahkan siapa dalang sebenar kejadian memukul dato Abdool Azeez ini... kami juga telah berasa menyesal kerana memukul tokoh penjuang bangsa yang hebat dan terkenal seluruh dunia macam dato abdul aziz ni,

    lain kali kalau Anwar Ibrahim mahu mengupah kami RM 1 Juta lagi untuk memukul mana-mana pemimpin umno yang telah banyak berjasa pada negera tercinta ni, kami tak mau terima.....

    tapi kalau Anwar Ibrahim mahu bayar kami RM 2 Juta atau lebih..... eeerrrr.... mungkin kami boleh pertimbangkan....

    ReplyDelete
  16. mantap lah ko perompak harta rakyat..
    alang-alang dh dapat sejuta dari anwar napa tak debik bagi TKO betul. setakat blood pressure 68/96 dah kecuh..

    ReplyDelete
  17. Editor, sila tapis segala komen sebelum dikeluarkan... Banyak sangat komen mengarut dan mencarut...

    ReplyDelete
  18. apa barang lu suruh ostad duka tapis komen mcarut... dia sendiri pun bahasa mcm siot..wakaka namsohai..

    ReplyDelete
  19. relaks lah
    aziz tu buat helah nak dapat mc.

    apa kerja dia ekk..

    sanggup dia berlakon ke tahap tak logik..

    kesian jugak tengok ada puak dlm kelompok pengundi umno boleh percaya ekk..

    kesimpulannya..pastikan anak anda belajar dan celik ilmu,celik IT,celik huruf,celik politik.

    bagilah anak2 makan supplement kalau terpaksa utk tingkatkan iq pengikut umno.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.