Skip to main content

Menjelang Bagan Pinang, peserta demo Kepala Lembu pun didakwa.

Oleh : AdukaTaruna

Peserta Kepala Lembu akan didakwa. Kata Hishamuddin. Lu kerat misai Tok Bomoh la kalau pendakwaan itu tidak berlaku ketika hari kempen. Kompom time kempen punya. Siapa yang jadi kamben hitam? Mat2 low class Pekida up town. Haha. Yang hat kepala selamat.

Ni dia antara kamben hitam yang bakal menjadi mangsa. Bodoh. Nak sangat jadi taik, kepala selamat, taik kena.

1. Yang berambut panjang ala teknik rebonding berbaju hitam tu ialah;
Nama : Samsul Anuar Ismail (peniaga used car)
No HP : 019-3122530
Alamat : E-Klas Automobile,
KM 12 Jalan Klang Lama Petaling Jaya.



Comments

  1. hah. dakwa jek. dah la tak hensem. perangai buruk lak tu. langsung takde pakej..

    mamat yg jongang tu lak tak kene ke? kecik2 tak nak pakai braces. kalau pakai braces takde la jadi jahat camni kot..

    out out out..

    ReplyDelete
  2. evelyn
    klu mamat tu pakai braces lu minat ke?..hehe

    ReplyDelete
  3. AKU PUN NAK TENGOK LEMBU JONGANG TU JER. YANG LAIN TU AKU TAK MINAT.

    ReplyDelete
  4. uma, takdop la nak minat, tp kalu tak jongang sgt la, takde la den menyampah sgt.. ahakz...

    ReplyDelete
  5. kot kot Ramizu yg kena? hehe

    Apa da Pekida zaman la nih...jadi boneka & tunggangan UMNO saja ker? soal kuil masih boleh selesai..tak payah melalak jatuhkan akhlak sendiri...mana ler perjuangan sebenar mereka nih? tatau kot nih?

    ReplyDelete
  6. самое жестокое порно
    садомазо секс фото
    пизда мужика
    чеченцы групповой секс
    трахать девку фото

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.