Skip to main content

Air mata seorang ulama..

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein mengesat air mata sewaktu rakaman takbir Hari Raya Aidilfitri di Penjara Kajang, Kajang, Selangor hari ini.


Comments

  1. berlakon je tu untuk rakaman TV nanti

    jibam

    ReplyDelete
  2. Dia nangis sbb kena marah pasal dakwa geng kepala lembu.

    ReplyDelete
  3. Dia nangis sbb kena marah pasal dakwa geng kepala lembu.

    ReplyDelete
  4. releks releks jgn mengata orang bulan pose nih..dia nangis krn terkenang jasa bapak dia yg byk jasa kpd negara, termasuk meneruskan kelangsungan ISA...sedangkan dia sekarang dah ada kuasa pun tak leh nak mansuhkan ISA, akta yg ditolak oleh banyak rakyat tu. Aku rasa dia terasa hati tetiba mengenangkan nasib peserta demo kapla lembu yg didakwa di mahkamah & nangis kesyukuran depa tu tak kena ISA walaupun jelas dah mengugat keselamatan & keharmonian agama & kaum.

    hehe

    ReplyDelete
  5. Org mcm tu memang sah berlakon.Belakon jgn tak belakon hisham. Aku ingat dia nangis sbb dia dapat bayangkan yang dia akan duduk kat situ nanti selepas PRU13 kalau Umnongok /Be End kalah .kah..kah..

    ReplyDelete
  6. belakon jer tu.. macam bagus sangat.. eiii.. tak baik ngata orang bulan pose ni

    ReplyDelete
  7. Nangis..apalah nasib aku nanti..senansib ngan teman-teman kat Kajang ni ke PRU13 nanti...biarlah aku nangis dulu..biarlah teman-teman kat Kajng nie menyokong aku nanti..ade gak walhasil...oops..pose...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.