Skip to main content

Gile. Dah nak mati ke apa Harakah ni?

Pukul 3.20 petang Hari Kebangsaan baru nak siar Perutusan Merdeka Presiden sendiri? Elok mati la dari ada. Macam gampang lembab. Maruah mana ma? KPI mana?

Comments

  1. Ntah..Web siasah,suara keadilan pun tak bergerak2 seminggu dah..lena tido sebab menang hari tu kot.

    ReplyDelete
  2. wa tak kisah pun harakah siar ke tak perutusan merdeka... wa tak baca pun.... bukan apa wa tau dah ayat slapstik jer.... tak kira la dari PM ke TGHH ke....

    -abanghensem

    ReplyDelete
  3. ha ha kami di TBO dah lama kritk pengurusan harakahdaily cuma tengok yang ni


    http://www.telokbakong.com/?p=1160

    ReplyDelete
  4. Alah..bulan bulan posa ni diorang sibuk,siang mengaji malam berterawikh la Aduka.Tak cam ko.

    ReplyDelete
  5. Alah..bulan bulan posa ni diorang sibuk,siang mengaji malam berterawikh la Aduka.Tak cam ko.

    ReplyDelete
  6. weh...apa penting sangat ke merdeka ni?? ciptaan ank didik british iaitu umno punya merdeka best ke?? ko teruna lagi apa tau pasal dunia??
    bendera sang saka merah ko tu tak leh terima lah beb, pasai seakan bendera umgolno wa tak setuju...baik lagi bendera sang saka yang bulan bintang di atas kiri bendera..eh minyak naik lahh yahuuuuuu..ko mesti suka gak kan..aku tau..:)

    -umno terus mereng-

    ReplyDelete
  7. Terima kasih atas komen-komen semua. Mulai 15 Ogos, Harakahdaily diambil alih pengurusan baru. Datanglah jenguk-jenguk dan bagi pandangan tuan-tuan semua.

    ZS

    ReplyDelete
  8. ada keja kosong tak kat harakah daily?

    ~sarinilam

    ReplyDelete
  9. Kalau guna bendera ni habislah Indonesia melenting! Sekarang ni mereka dah tuduh Malaysia curi lagu Rasa Sayang Eh, tarian Pendet dari Bali, bahkan lagu NegaraKu. Walhal Rasa Sayang Eh itu kepunyaan semua Rumpun Melayu termasuk Indonesia, Malaysia juga Brunei, Singapura dan Melayu Selatan Thai dari bertahun sebelum Indonesia wujud. Video yg ada Tarian Pendet itu buatan syarikat di Singapura untuk klien swasta, BUKAN Malaysia - sengaja anasir bukan-Melayu di Singapura nak pecah-belahkan Rumpun Melayu Msia-Indonesia. NegaraKu pula asalnya lagu Perancis yang diambil oleh dua-dua Msia dan Indonesia, bukan Indonesia punya saja.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.