Skip to main content

Bahana mahu fight area tengah dengan Barcelona



Bila gua ramal Barca akan belasah Chelsea 6-0 seandai Chelsea fight area tengah dengan Barca, ada orang kata wa tak logik. Hahaha.

Kalaulah EPL tidak bacul dengan fight area tengah padang dengan Barca, lu dapat bayangkan tak apa yang terjadi. Real Madrid ni beb. Setakat Man U, Chelsea, Liverpool, Arsenal etc, sayur kangkung jer. Muahahaha.

So, terpaksa la main berkubu. Kuang3.... EPL rujukan bola sepak Malaysia (UMNO) jer beb. Hahaha.

"Kelab Inggeris enggan main bola dengan kami."

Comments

  1. Barca banyak punyai pemain yang kepala besar dan jantung besar...

    ReplyDelete
  2. haha..apa barang real madrid AT oi..
    real madrid tu kelab kaya paling loser dalam dunia..wakaka
    lebih kurang taraf2 chelsea je...beli player mahal2 time tgh top, tapi bila main dah down..
    so wa ramal chelsea pon akan dapat nasib sama la cam real madrid..
    maybe kurang cket gol tu sbb cech ngan defender chelsea kuat cket je..
    wa predict 3-1..

    ReplyDelete
  3. bukan masalah defend power, tp masalah taktikal. Hiddink genius beb.

    Dia main berkubu. Takut main open dengan Barca. Tu pasal wa dgn Barca tak puas hati tu. Wakakaka.

    Tak salah, tapi penakut. Lalala.

    Real madrid plak.

    Real Madrid, lepas era Zidane, wa dah tak minat dah. Skang ni Real ada masalah manager dgn CEO.

    Manager nak player bagus tak kira glamer ke tak, tp CEO lebih kepada glamer sbb keuntungan.

    ReplyDelete
  4. amende yang fight belah tengah nye bro? takde pon? ni teori apa benda nih? real kalah bukan sebab dia fight belah tengah..sebab diornag tak organize langsung. tu je. apa masalahnya nak fight belah tengah? kalau tak fight kat belah tengah...nak fight belah mana? belah kiri? ataupun depan sikit di seblah kanan padang? ataupun kanan sikit di sebelah atas sikit daripada kotak penalti di sebelah kanan...
    pening jugak eden kalo tak boleh fight kat tengah.

    suka-bola

    ReplyDelete
  5. amende lu merapu ni beb? kalau nak fanatik tu janganlah komen yang bukan2...lu ingat Chelsea tu cap ayam ker?kalau betul Barca tu power,kenapa tak boleh sumbat gol kat Nou Camp itu hari...dah tahu Chelsea main bertahan,gunalah takti lain...rembatan dari jauh ker,manalar tahu,rembat2 kana pulak tangan dak terry ker,tangan dak joe cole ker...dapatlar penalti...(walaupun menang penalti tu tak gentle...)Sepower2 Barca tak ingat ker kena hentak ngan LIverpool DULU??? hehe, you'll never walk alone...apapun aku amat2 harap Barca menang supaya dapat jumpa MU mangkok!!!

    ReplyDelete
  6. lu agak2 lah weh...xkan dah lupe kot..!!musim lepas barca kene ngan team mane mase semi UCL..bkn ke MU..??huhu...sedap mulut ko je eh..be pro lah sket klu nk wat ulasan pon...hrp2 jupe di final lah..MU akan tggu barca di ROMA..!!

    ReplyDelete
  7. sunan...

    MU dah bangun dah..!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.