Skip to main content

Sakit perut wa tahan nafas nak gelak beb.



Oleh : AdukaTaruna

Laporan polis terhadap SPRM oleh pemimpin UMNO. Bukan ahli ni beb. Tapi pemimpin. Kesaksian berdasarkan sejarah memang susah wa nak caye. Siyes beb. Wa akan sentiasa merujuk sejarah.

Memang hak dia buat laporan polis. Tapi, SPRM nak dera pemimpin UMNO dengan cara camtu? Ceh. Wa takkan caya dulu beb. Tunjuk bukti dulu. Lebam2 lu mana? Apsal tak tangkap gambar dan siarkan?

1. SPRM nak dera dia camtu? Siap suruh bogel ni. Dia pemimpin UMNO ni beb. Logik la sikit. Mati-mati wa takkan caye beb. Siyes nih.

2. Polis nak dakwa dia buat laporan palsu? Telur polis pun dia pegang beb. Cane polis nak dakwa dia? Lawak antarabangsa kalau polis dakwa dia atas report palsu.

Dalam laporan polisnya semalam, ahli jawatankuasa Umno Maran itu mendakwa tiga pegawai SPRM termasuk seorang ketua unit menumbuk "kepala, perut dan bahunya bertubi-tubi".

Ok. Takpa. Lagi apa yang SPRM tu buat kat hang?

“dipaksa bertelanjang dan berguling-guling di atas lantai dalam keadaan berbogel.”

Ekelee… orang tua nih. Nasi tambah nampak. Lu nak tipu sapa ni beb. Nak tipu gua sori la. Nak tipu massa supaya SPRM dilihat zalim dan salah, boleh. Tapi, nak kencing wa, susah sikitla walau tak mustahil.

Lu pemimpin UMNO ni beb. Kebal undang2. Cakap jer la Khairy suruh lu buat camni sebab nak lindungi Norza. Kantoi Norza terkantoi lak Keri tu kang.

Beliau juga menyifatkan penderitaan yang didakwa dialaminya itu dengan kem penyeksaan Abu Ghraib di Iraq sewaktu pentadbiran Saddam Hussein.

Waarghhhhh kakakakakaka. Dey aneyy. Lu bukan KMM ma. Lu bukan pemimpin PAS ma. Lu bukan Al-Arqam ma. Lu pemimpin UMNO beb. Agak-agak la nak kencing pun. Berpada-pada la kalau nak attack imej SPRM pun. Hahahahaha.

Musti kena dera dengan elektrik macam citer Rambo kan. Kan. Hahahaha. Pastu kena rendam dalam lumpur macam Rambo gak. Hahahaha. Orang tua ni. Level IQ standard Malay. Nak kencing pun standard Malay gak.

"Seorang pegawai telah mengugut untuk meletakkan puntung rokok yang dihisapnya pada kemaluan saya."

Waaarghhhh kakakaka. Lu punya story mesti cari kat internet. Study la rajin sket beb. Mesti lu cari kat google nih. Hahahaha. Lu nak tipu wa tak dapek la bai.

"Mereka telah mengugut saya bahawa isteri saya akan ditangkap dan dibogelkan jika saya tidak membuat pengakuan bahawa Datuk Norza Zakaria-lah yang menyuruh saya untuk memberi duit kepada ahli-ahli Umno yang terbabit," dakwanya lagi dalam aduan polis tersebut.

Hahahahaha. Nak taip pun susah ni beb. Asyik gelak jer. Ni mesti rujuk cerita ahlong ceti nih. Hahahaha. Ada dia ambil gambar bogel lu tak kasi ugut? Wakakakaka. IQ level Melayu, nak tipu ala James Bond. Adeh… sakit perut wa tahan nafas nak gelak beb.


Comments

  1. hehehe......
    dia orang ni bodoh.... buat citer camni.... lagi buurk la nama pulis.... dia ingat nagn buat citer camtu rakyat jadi kasihan kat dia orang ke...... lagi suka ada la.....

    ReplyDelete
  2. bagi wa, rakyat kesian motif kedua.

    motif pertama nak nagi imej jahat kat SPRM. Sebab SPRM tak sekepala dengan diorang atas pembaharuan yang Paklah buat, sebelum Paklah berambus.

    Lepas repot polis kata polis bogelkan dia, suruh guling2, step seterusnya himpun barua2 bantah SPRM.

    Hahaha. Sandiwara tahap Tadika KEMAS.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.