Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 6, 2011

Beza demo oleh BN dan demo oleh BR.

Oleh : AdukaTaruna

Melayu Hutan, dan baka Melayu jenis bodoh tidak tahu semua ini. Ini bakal ditulis sebagai sejarah dalam buku teks sejarah Malaysia kelak. Tiada kerajaan yang Allah kekalkan. Termasuk kerajaan sehebat dan semulia Nabi Sulaiman as.



Cuma persoalannya, apabila BN bertukar, apakah ada jaminan kerajaan baru tidak bertindak mengikut kasta? Rusila adalah buktinya. Sebab itu apa yang penting sekarang ialah membina masyarakat yang menyokong ikut tajuk dan menyokong ikut prioriti.

Bila2 masa sahaja mereka boleh menukar kerajaan sehingga, Menteri terpaksa meletak jawatan dalam setiap kejadian buruk berlaku di bawah portfolionya. Itu adalah bangsa bijak.

"Pemimpin adalah ayah kita. Takan lu nak biadap dengan ayah kita, Aduka?"

"Jika memilih wadah demokrasi, hanya baka bodoh tahap melampau sahaja menganggap pemimpin sebagai ayah. Falsafah gila."

5 comments:

HEROICzero said...

Tiada kerajaan yang Allah kekalkan. Termasuk kerajaan sehebat dan semulia Nabi Sulaiman as.

nicely said, bro.! tunggu masa, yakin saja.

abanghensem said...

bro.... kerajaan takde yang kekal... masalahnya umo manusia dalam 60-70 tahun jer... tu pun kalau sempat jejak la.... mana boley sabar bro.... wa nak rasa gak kepimpinan islam yang sebenar...

AdukaTaruna said...

nak rasa kerajaan nyaris2 Islam, dok Kelantan la..

aljo said...

Hebat betul polis regim umno haramjadah bertempur dgn rakyat sendiri. Aku tak boleh nak tgk video tu. Darah aku cepat menyirap. Video tu bukan utk menyedarkan aku utk sokong umno tapi ia jadi 100x lebih benci pd polis dan umno. Dulu aku 100% benci umno tapi lepas tgk video tu dah jadi 1000% benci umno. Komfom lepas ni aku dan generasi aku tak akan sokong umno.

Gomo de Fuckers al Juburi said...

"Pemimpin adalah ayah kita. Takan lu nak biadap dengan ayah kita, Aduka?"

siapa kata pemimpin adalah ayah kita?
mai wa suntut kepala lu..biadab punye budak!
pemimpin lebih dari ayah kita la bhai.
tak caye???
tanya bhai SFH...

"hahaha...
rusila gedebe... biasa laa..
kalu tak.. macam mana nak tahan berpuluh buah BAS pengundi Hantu??
wakaka...
orang rusila dah anggap aicik lebih daripada bapak.......
seorang murabbi..."


ni komen SFH dlm blog albanjari.
hehehe..mengaku pun yg puak Rusila ni samseng.
taksub gila babi sampai kalah bapa sendiri.
tp berani ckp dlm blog banjari la..dlm blog ni pusing ikut lain ^_^