Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 2, 2011

Video pertemuan UG 24 Disember 2010.

Oleh : AdukaTaruna

Bahas dan debat adalah budaya manusia bertamadun. Hadi dan Nash pernah mengosongkan satu tarikh mencabar Paklah dan Najib berdebat. Pemilihan Pemuda PKR menyaksikan Ureka berjaya menganjurkan debat.

Orang yang penakut berdebat secara terbuka adalah orang yang takut dengan kebenaran hujahnya sendiri. Sejarah menyaksikan orang bacul dalam PKR yang mengelak debat ialah Sam. Skang si bacul itu menjawat jawatan Ketua Angkatan Muda. Kini, ada satu lagi. Beliau bukan Suhaimi Embong. CEO bawah pemerintahan PAS Terengganu.




Dikhuatiri, video perjumpaan YDP Agong, pemimpin UMNO dan pemimpin PAS itu disiarkan hebat di semua TV, Radio dan akhbar perdana, sehari-dua sebelum pengundian pada PRU13.

5 comments:

mohdnizamadam said...

tuan aduka pn bacul gak dulu kn.....mana de tunjuk muka pn...tunjuk muka pn lepas kena naik court kn....itu pn sempat lg buat2 tutup muka xkasi public nmpk masa kena charge dulu kn.....melayu mudah lupaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaa...

Taliban said...

gua gelak guling2 bro...haha

"lu tau x FAKTA tu ape?"

"lu tau x DEBAT tu ape?"

"lu tau x UG tu ape?"

pehh..kalau jadi la lu debat dgn batu api ni mau berbulan2 x abis2 sbb dia asyik2 tanye lu nnt,lu tau x pas tu ape,lu tau x presiden tu ape,lajnah tu ape,bulan tu ape,ayam golek tu ape,pundek tu ape,bla bla bla...

wakakaka

AdukaTaruna said...

Gua nak langgar Hadi lama sebelum kena tangkap la bro. Takan nak langgar Hadi pakai topeng plak?

Malas la plak nak citer sebab2 tak tunjuk gambar ala2 fesbuk lu. Haha. Dan adalah hikmahnya gua kena tangkap. Dan adalah kifarhnya gua kena tangkap.

Skang ni gua dah ajak debat. Pusing sini-sana. Bila mau berhujah dengan fakta ni?

Ke gua nak suruh Taliban ajak beliau muzakarah secara gelap? Haha.

Contact Information said...

wa rasa beliau
mau identiti beliau mjadi rahsia.

wa rasa lu org berdua
sebelum debat buat surat akujanji
agar identiti tidak terdedah.^_^
atau biah ke...
biah bini jatuh talak 3 klu dedah identiti batuApi.^_^

masing2
bawak 5 org geng masing2
utk mdengar.
yg dtg pon kene biah jatuh talak 3 gak.^_^


record debat pastu edit suara
untuk tatapan umum mendengarnya
yg edit kene org yg debat yg tak mau identiti terdedah laaa.^_^

ANAKSENGAT' ( Barua umNO kata nama aku Faizol) said...

ko susah hati sebab tak tahu identiti Batu api2 ye...ha.hha... susah nak serang dia... macam lawan ngan hantu kan..ha..ha..

pasal pertemuan di istana negara tu ko tak usah susah hati..memang TGHH n TGNA hadhir... tapi ko fitnah kata TGNA diperangkap...


Ustaz nasa takde...jangan takut lapasal nak tayang kat PRU..tak de orang yang nak marah...jumpaagong bagusla..bukan macam ko maki orang matiii...

Nanti TGNA terangkan keadaan sebenar... terdedahlah niat jahat geng korang tu... jangan nak jadikan TGNA perisai kerja jahat korang..dia ulama yang jujur...Allah akan lindung dia...