Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 1, 2011

Debat UG : Batu Api bagi alasan bimbang dipukul.

Oleh : AdukaTaruna



Penyudahnya dah macam budak2. Mampos kena kutuk gua nih kat FB. Natey sungguh la lu ni, bro. Ada ke gua nak pukul lu? Tak munasabah. Gua pun kena tempeleng kek orang kat mahkamah, nak pukul lu yang berjemaah, yang berbaiah?

Bai.. gua nak DEBAT la. Bukan nak BERTUMBUK. Camni la bro.

1. Kita dapatkan persetujuan tarikh, masa dan lokasi.
2. Sebelum lu hadir ke debat tu, lu report polis dulu.
3. Then, lu bawak la budak2 Batu 6 Terengganu lu ke, jemaah berbaiah lu ke skali.

Janji, DEBAT ISU UG. Gua tak nak jadi budak2. Kepada yang lain, ingat semula kata2 gua. Hadi Awang ini tegak atas kebodohan pengikut. Bukan atas intelektual pengikut.

4 comments:

BatuApi @ FireStone said...

Kah kah kah
Nanti tulisan untuk kor

Reformis Jalanan said...

Kebabian anjing belaan ulamak Melayu menyerlah sekali lagi.

Marhaen Kacak said...

hahaha..memang berterabur..tibai jangan tak tibai bro..

Freemason Pun Nak Kecoh!!! Loser!!!

abanghensem said...

wa joi kalau lu orang bertumbuk jer.... hahahaha