Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 2, 2010

Terengganukini yang masih keliru.




Oleh : AdukaTaruna

Memula gua tak tahu kat shout gua tuh bebetul Terengganukini atau tidak. Maklumlah musim sesumpah khianat ni. Nak2 plak ayat "aku boleh email Trgkini" tu pelik sket.

Tapi anggap jer la memang Terengganukini. So, untuk sekian kalinya, gua jelaskan di sini, secara awam. Baca dan fahamkan wahai Terengganukini. Projek Langgar Hadi memang memerlukan peralatan rakaman. Dan bantuan dari lu (Terengganukini) gua ucapkan terima kasih.

Tapi.

Lu buat kerja lu, gua buat kerja gua. Gua sediakan peralatan gua, lu sediakan peralatan lu. Bila gua dapat tarikh dan lokasi, gua akan umumkan. So, lu tunggu jer gua kat sana. Apa masalahnya sampai gua kena email lu? Kalau Isnin hari dia, 5 petang jam dia, Rusila lokasi dia, lu tunggu jer la kat sana. Lu usunglah peralatan lu.

Peralatan gua walau cikai, tetap peralatan gua. Peralatan lu walau mahal, tetap peralatan lu. Kerja gua tetap kerja gua, kerja lu tetap kerja lu. Pro. So, apa masalahnya gua kena email lu? Yang gua kena email ialah SP, Pejabat Presiden PAS, media, memember blogger yang gua nak minta bantuan, etc.

Yang lu, setakat ni, just tunggu jer tarikh yang gua umum nanti. Benda mudah ma... releks la.. yang pihak2 Terengganu cemas sangat mengapa? Sepatutnya, yang cemas, yang tertekan ialah gua. Ni terbalik la plak.