Skip to main content

Sabotaj dari pengikut Hadi (2).

Oleh : AdukaTaruna

Perkembangan terkini.

Berikutan sabotaj yang dilakukan TKO. Ditambahi pula dengan sifat diam seribu bahasa Songkok Putih, dengan ini, gua memaklumkan bahawa :

1. Bantuan perjalanan yang ditawarkan oleh Songkok Putih kami akan minta dalam bentuk wang. Bantuan penginapan, perjalanan dan makanan yang ditawarkan oleh Songkok Putih kami harapkan dalam bentuk wang.

Jika janji itu gagal dipenuhi, tidak mengapalah. Walau apa cara, insyaallah, kami akan teruskan projek ini. Alhamdulillah, kami masih ada satu harapan lagi. yakni bantuan kewangan dari satu blogger ton ten carta Perak Express.


2. Bantuan Songkok Putih koordinasi pertemuan team kami dengan Hadi juga tidak boleh diharapkan menjadi sepenuhnya berikutan dengan apa yang terjadi (sabotaj).

Kami terpaksa meletakkan plan asal kami, yakni langgar ketika program Hadi ada di Rusila sebagai backup plan. Permohonan kami melalui Songkok Putih dan secara sendiri tetap juga dilakukan dan diawamkan. Namun backup plan ini juga perlu dijelaskan lebih awal.

Menarik balik dakwaan.


Sementara itu, gua menarik balik dakwaan berkenaan artikel aduan gua ghaib. Terima kasih kepada batuapi@firestone dengan maklumat yang diberikan.


Artikel aduan gua berkenaan dengan sabotaj ID Fansuri itu rupa2nya diletakkan di bahagian sisi. Tidak mengapalah. Gua tetap mengaku silap dan salah gua dalam tajuk dakwaan menghilangkan aduan gua tersebut.




Apa pun, dalam tajuk sabotaj ID Fansuri dan ID AdukaTaruna5, gua masih menuntut penjelasan pihak pentadbiran TKO. Dalam perkembangan yang disaksikan oleh kita semua, kita tidak dapat bayangkan bagaimakah keadaan Barisan Rakyat dan PAS itu sendiri seandainya Nik Aziz telah tiada, di mana puak2 Terengganu berkuasa semahunya di dalam PAS.

Mereka tiada etika, tiada prinsip, ganas tanpa hala. Kita wajib Langgar Hadi sebelum terlambat, bagi mencabut pembolehubah utama. Kerana ulama itu terlalu naif untuk keahlian politik.

Comments

  1. lu kene ada SB yg tahu program2 hadi
    dirusila...
    lu org kene riki2 dulu...
    ni dah masuk bab zon perang, bro.

    apa2pon
    mcm biasa
    niat kasi bersih...
    org yg mati perang
    pon x diterima as syahid
    maka niat kene kasi bersih sgt2.

    ReplyDelete
  2. atau pon
    lu riki
    program2 hadi di selangor..
    serang hendap masa tu...haha
    cume x brapa manchooo laa
    klu main serang hendap ni..

    tp klu nak menang mudah
    teknik ni leh diguna pakai kot...haha

    ReplyDelete
  3. mcm2 la diorg ni main..wakaka

    link tuh tak sama pon..nak kata random kuar pon tak.

    lu tgk beza tajuk link bawah2 die dgn tajuk link bawah2 dr print screen wa.

    hahaha..giler la diorg nih.Agak2 la

    ReplyDelete
  4. bodoh mu aduka.. gi je lah hari jumaat pagi, kuliah jumaat, berani ke, atau kata saja je.. bakar gambar hasan ali pun main tutup gambar ni kan pulak nak langgar hj hadi.. ada batu ka?

    ReplyDelete
  5. Jaga2 bro.. Musuh sedang cuba melaga-lagakan lu dengan org/sahabat disekeliling lu pulak..

    ReplyDelete
  6. AT
    lu x share nick tu dgn geng langgar hadi kan?

    jgn geng sendiri wat tahi..
    klu geng sendiri wat hati,
    wa rasa elok dikorban kan..
    walaupon,
    raya korban dah lepas..hehe

    ReplyDelete
  7. aku dari awal mmg syak dan tidak percaya manusia bernama songkok putih (batu-api) ni. dia kuasai TKO dan akan melakukan sabotaj.

    Ayat AT wa sokong penuh

    "kita tidak dapat bayangkan bagaimakah keadaan Barisan Rakyat dan PAS itu sendiri seandainya Nik Aziz telah tiada, di mana puak2 Terengganu berkuasa semahunya di dalam PAS.

    Mereka tiada etika, tiada prinsip, ganas tanpa hala. Kita wajib Langgar Hadi sebelum terlambat, bagi mencabut pembolehubah utama. Kerana ulama itu terlalu naif untuk keahlian politik."

    ReplyDelete
  8. setakat nih, blog gua jer yang gua share paswot, uma.

    nickname kat TKO tak pernah lagik.

    ReplyDelete
  9. paswot blog takper.
    jgn share bini sudah.
    wakakakakaka

    ReplyDelete
  10. ok bro.
    thanks.

    anon
    mana lu tahu
    SP tu batuapi?
    lu jgn main taram je..
    kasi dalil..hehe

    ReplyDelete
  11. artikel lu mmg tadek dkt TKO tu,yg ada atas title "Rasional" tu,yg gua post setelah di copy paste kan dari luahan isi perut lu dgn blog lu..ha ha ha

    ReplyDelete
  12. dulu Lu kencing org, sekarang Lu kena kencing. takpe esok Lu jgn kecing Lu berak terus huhuhu

    ReplyDelete
  13. wa rasa nak kencing plak.....

    -abanghensem

    ReplyDelete
  14. Jadual Program Tuan Guru Hj Abd Hadi Awang Sepanjang minggu ini , akan sentiasa di update.

    Ahad : 3.1.10 - Pasti Bukit Payung - Dun Bukit Payung.

    Isnin : 4.1.10 - Dun Rhu Rendang - (belum sah tempat)

    Selasa : 5.1.10- Surau Kg Kubu - Dun Pengkalan Berangan.

    Rabu : 6.1.10 - Masjid Pengadang Baru - Dun Alor Limbat.

    *Tertakluk kepada pindaan terakhir.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.