Skip to main content

Perkembangan Projek Langgar Hadi.



Oleh : AdukaTaruna

1. Gua ada kes mahkamah pada 30 Jan. So, bermakna, tarikh tersebut haruslah selepas 30 Jan sehingga sebulan sebelum World Cup.

2. Gua dah dapat ID gua AdukaTaruna5. Ari tu gua try log in web tu tulis password incorrect. Pelik gua. Gua rasa, gua salah tekan paswot la ari tuh. Ngeee.....

3. So, gua akan buat thread promosi penjualan T-shirt pada forum TKO kategori Borak Niaga. Moga2 tidak dipadam. Sekaligus bertentangan dengan sokongan Songkok Putih.

4. Selepas selesai penjualan T-Shirt, gua akan ajukan permohonan rasmi kepada Songkok Putih untuk mengadakan pertemuan dengan Hadi. Lampirannya akan kami awamkan.

5. Kemudian Songkok Putih akan memberi tarikh kepada kami. Kami menghormati dan memahami Hadi jauh lebih sibuk dan penting. Jadi, biarlah Hadi yang berikan tarikh di mana dia lapang dan bersedia. So, situasinya kami menunggu tarikh Hadi.

6. Bila kami dapat tarikh dari Songkok Putih secara rasmi, maka kami akan ajukan kepada Terengganukini, C++, Dugong, PerakExpress, Topeng Perak, etc bagi bantuan-bantuan tertentu. Segala perbelanjaan akan diawamkan.

7. Kemudian kami akan buka permohonan krew. Tempat memang terhad la. Gua akan pilih krew yang kurang hensem dari gua supaya kehenseman gua tidak terjejas. Ini kriteria utama.

8. Sebijik rumah kat area rumah gua sudah dikenal pasti bagi port lu orang semua. Lu semua kena turun Seremban la. Then gua jemput lu ke rumah pot. Kita bertolak dari Seremban. Sewa van kot. Kalau kete kat bawah ni jemput kita lagi syok beb. Mesti Jibam, pendekar laut, zargus, kopi janda, joe penang, etc dengki punyalah.



9. Taklimat khas n sulit akan diberikan kepada krew yang terbentuk nanti. Insyaallah.

Comments

  1. aku tak heran la dgn keta tu..takat no plat je mahal.
    hasil jualan kopi Janda, aku baru je rembat sebijik Naza Forte baru2 ni.
    korang jgn dengki lak..haha.....

    ~KOPI JANDA

    ReplyDelete
  2. alamaK rasaa berdebarnya blogger celaka n da geng nak g langgar hadi, bukan apa takut-takut terlanggar kerbao ko lombu ko kek tongah jln nayee je kerbao tak menguek lai apo kono eehjang huhuhu

    ReplyDelete
  3. aiseh

    lu reject gua sebab gua hensem dari lu ke aduka?

    lecehh la lu

    jibam

    ReplyDelete
  4. Jual tshit dulu baru nak confirm tarikh? duit dah tibai projek langgar terlanggar korbou...ini celaka blog...celaka...celaka...celaka

    ReplyDelete
  5. Hadiah tahun baru 2010 dari PAS kpd agama kristian di malaysia bersesuian dgn slogan PAS FOR ALL..

    Perkataan ALLAH dibenarkan digunakan untuk majalah katolik herald…

    Bravo dan sekalung tahniah kpd pas kerana benar2 dapat mengaplikasikan slogan PAS FOR ALL

    Dlm kamus dewan skrg, ALLAH bermaksud Tuhan Yang Esa..

    Nampak gaya kamus dewan kena revise blk maksud ALLAH.

    Perkataan ALLAH tidak pernah ada dlm bible sblm ini dan tahniah sekali lagi kepada PAS kerana telah mencipta satu sejarah baru bagi umat islam dan kristian di malaysia….

    Faisal Tehrani ada mengulas mengenai isu ni… tehranifaisal.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wa dah packing banyak barang dah ni..... siap khemah, kail, makanan untuk stok sampai setahun pakaian anak bini wa untuk dipakai setahun.... penuh satu kete ni.... last² lu cakap tak nak orang lebih hensem dari lu ikut sama.... terpaksa la wa batalkan hasrat wa.......


    -abanghensem

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.