Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Oct 6, 2009

Hujah Muhyidin


Oleh : AdukaTaruna

Hujah Muhyidin lu jangan pandang jijik beb. Hujah Kelantan miskin, kemiskininan tertinggi, negara Malaysia capai status maju adalah hujah sangat power untuk Melayu awam. Muhyidin peduli apa maruah inteleknya jatuh merudum di kalangan dunia bukan Melayu awam. Kerana dia sendiri tegak oleh standard Melayu awam.

Sementara itu, satu NGO menawarkan RM1000 seandainya sesiapa dapat mengemukakan gambar Azeez ditumbuk. Pertamanya, kalau NGO tu NGO lulit, ianya pasti datang dari PKR atau DAP. PAS gua tak percaya sebab PAS memang bodoh dalam hal2 seperti ini.

Keduanya, gua menyeru supaya Azeez dapat tampil hubungi gua bagi merakamkan gambar beliau ditumbuk. Gua tukang tumbuk, lu berlakon, sorang tangkap gambar, beberapa belas diperlukan sebagai latar. RM1000 kita share la sesama. Janji maruah lu tak tercemar. Lu nak bolot RM1000 pun takpa, janji gua nak as tukang tumbuk.

So, gua harap lu dapat hubungi gua. Gua geram la kat tengkuk lu tu..

10 comments:

Anonymous said...

bro.... azeez cakap ada 20 orang tumbuk dia... tambah wa sorang.... wa nak kasi kat mata mamat azeez sebijik pun jadilah....duit wa tak nak dapat bagi penumbuk kat azeez pun kira ok dah...

-abanghensem

Anonymous said...

bro.... azeez cakap ada 20 orang tumbuk dia... tambah wa sorang.... wa nak kasi kat mata mamat azeez sebijik pun jadilah....duit wa tak nak dapat bagi penumbuk kat azeez pun kira ok dah...

-abanghensem

Anonymous said...

Ayat Aduka: "PAS gua tak percaya sebab PAS memang bodoh dalam hal2 seperti ini".
Ye laa tu.., yg cerdik kau sorang je, sebab kau tak ada adab langsung dengan orang. Kau memang hebat.. tapi dlm komputer je laa..

lelaki_ini said...

Wa rasa NGO PEMBELA tu Lulit PAS. Lu ble refer blog dia.

www.pembelawaja.blogspot.com

Ada pemimpin dia AJK PAS Kaw. Open house pun jemput pemimpin PAS.

perunding said...

relaks lah
aziz tu buat helah nak dapat mc.

apa kerja dia ekk..

sanggup dia berlakon ke tahap tak logik..

kesian jugak tengok ada puak dlm kelompok pengundi umno boleh percaya ekk..

kesimpulannya..pastikan anak anda belajar dan celik ilmu,celik IT,celik huruf,celik politik.

bagilah anak2 pengikut umno makan supplement kalau terpaksa utk tingkatkan IQ mereka.

Anonymous said...

kelantan mundur????

Tlgla, bndr KB lg maju n hbt dr Kuantan, Seremban, Ipoh, Kangar, K.terengganu. Jgn nk ngarut.

Anonymous said...

ye betul...kelantan ada kb mall,tesco,giant,PKT,bilal,salamku dan macam2 pasaraya lagi...tu menandakan rakyat kelantan kaya raya..

Ikhmal & Izzatul said...
This comment has been removed by the author.
Ikhmal & Izzatul said...

Kelantan tak maju? camne tesco leh catat jualan tertinggi per day di Kelantan.
dikabarkan rm1juta sehari jualannya...

Anonymous said...

bodoh dn smph la lu punya tulisan, macm ni pun lu bawa msuk dlm blog lu...sampah dan bodh = aduka taruna