Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Oct 22, 2009

EGM : Pilih Tuan Ibrahim Tuan Man as Presiden PAS..


Oleh : AdukaTaruna

Bebudak EGM.. lu dengar ni bebaik cadangan gua. Ni kira jalan tengah la ni. Paling kurang kesan sampingan degil. EGM perlu gugurkan Hadi dan Nasha dari kerusi memasing, dan lantik Tuan Ibrahim Tuan Man sebagai pemangku. Kalau ok, nanti terus serapkan hingga ke pemilihan depan.

1. Isu ulama - profesional settle kejap.
2. Isu anti Ganu reda sket.
3. Isu anti Erdogan selesai.
4. Isu pemimpin gagal kawal emo insyaallah tiada.
5. Isu pemimpin bangang nak mampus dapat dikurangkan.
6. Rombakan yang segar oleh Tuan Ibrahim Tuan Man diharapkan.

Gua akan metting dengan memember gua dalam masa terdekat. Jika majority setuju, gua akan kempen Tuan Ibrahim Tuan Man sedaya upaya. Dapat tak dapat belakang kira.

22 comments:

BRIGED MP SEGAMBUT said...

egm dan pengguguran tuan presiden and geng saye stuju sangat..

perompak harta rakyat said...

setuju 100% dengan cadangan Tuan Guru... tapi saya minta kalau nak kira undi...

....BIAR DEPAN SEMUA ORANG....

Jangan bagi peti undi hilang dari pandangan mata kita....

Insya Allah penyokong UG akan disingkirkan dari tampuk pemerintahan PAS...

uma said...

wa setuju sebulat suara.

Anonymous said...

wa setuju!

TUAN IBRAHIM

MAT SABU

HUSAM

NIZAR

KHALID SAMAD

SALAHUDDIN AYOB


mamat-mamat ni pastikan ada dalam list kasi naik. otak segar walau penakot. tak lembab, buat kerja tak buat rumah cam nasa.

Anonymous said...

Aduka Taruna,
Gua setuju dengan cadangan lu.2 Naib Presiden yang tinggal tu,bolih pilih salah seorang jadi Tim.Presiden.

Kalau ada pengundian,wajib pilih Pengerusinya dari orang yang jujur,ikhlas,tidak berpihak,telus dan ada kredibiliti.Apa yang berlaku diMuktamar Shah Alam jangan berulang lagi.Mesti benarkan calun atau wakil calun melihat pengiraan undi,Bukan buat dalam bilik gelap disaksikan olih hantu.

Anonymous said...

Aduka Taruna,
Gua setuju dengan cadangan lu.2 Naib Presiden yang tinggal tu,bolih pilih salah seorang jadi Tim.Presiden.

Kalau ada pengundian,wajib pilih Pengerusinya dari orang yang jujur,ikhlas,tidak berpihak,telus dan ada kredibiliti.Apa yang berlaku diMuktamar Shah Alam jangan berulang lagi.Mesti benarkan calun atau wakil calun melihat pengiraan undi,Bukan buat dalam bilik gelap disaksikan olih hantu.

marhaenr said...

maleh nak cakap bebanyak tapi teman setuju..

Xenan said...

wa nak calon mat sabu.wakakaka.marheen bai.

Tapi tuan ibrahim tuan man nampaknya pilihan terbaik.tapi wa harap dpt dikenal pasti fikrah die..sbb knape yek wa rase tak bape knal gak??

Anonymous said...

Setuju

Presiden ustaz tuan ibrahim
tim Pres ustaz azizan

Anonymous said...

bloggers kena unite kali ni. jangan sorang kempen mat sabu, sorang kempen husam pastu ade plak pro azizan nanti.

so akan nampak tak tentu hala dan akhirnya hadi guna situasi tak menentu untuk stay pres atas alasan elakkan perpecahan lebih serius. last2 EGM buang air liur jek.

Jangan up mana mana nama dulu, nanti memasing sibuk nak promote diri. Tekankan masalah dan dasar dulu.

bagi wa yg penting hadi dgn nasa wajib disingkir. Lepas tu presiden baru akan rombak eksekutif. Tukar stopa dan idris ahmad dgn orang yg lebih layak lagi.

ni cadangan jahat gua la kan - kita biarkan hasan ali PJ selangor sorang sorang. kita seksa dia dulu sblom die lepaskan jawatan tu sukarela kerana tak tahan diasak. haha..best tak cadangan wa? ala ala KJ tersepit dalam umno sekarang. team ganu ni mesti x boleh re-group punye lepas kena singkir ramai ramai. yang penakut cam nasha pasti akan sembunyikan diri ala ala Pak Lah lepas xjadi PM. Hassan Ali aku ingat akan lompat ke UMNO. Time tu kita gelakkan roslan sms .

Orang Tua said...

Perwakilan memilih mereka yang tawadhuk, atau dilihat tawadhuk. Seseorang yang layak tetapi tidak mahukan jawatan, maka orang itulah yang akan menjadi pilihan.

Seseorang yang layak tetapi dilihat mahukan jawatan akan ditolak bulat2.

Semakin anda berkempen, semakin tipis peluang untuk calon pilihan anda untuk menang.

Pikir dgn cara perwakilan brfikir. Bkn dgn cara anda berfikir.

Tuan Ibrahim Tuan Man adalah penyokong UG. Dan juga penyokong Dr Hasan Ali dalam isu2 di Selangor. Rujuk blognya.

Ustaz Azizan adalah penyokong UG. Rujuk ucapannya di muktamar.

Kedua2 adalah penyokong kepimpinan hari ini.

Percaya atau tidak, sekiranya Us Azizan tidak menolak, jawatan Timb Presiden beliau sudah pegang di S. Alam.

Allah knows best.

Anonymous said...

Astaghfirullah al azim..

Jauhkanlah parti Islam dari syaitan2 yang bermuka2.

Akhlak berjamaah hilang kerana nak rebut kuasa..

Kekal Presiden ! Kekal Timb.!
Kekal Jamaah Islam!

Yong said...

Yong pernah diberitahu oleh seorang pemimpin muslimat. Dia kena belasah teruk apabila mencalonkan Husam untuk timbalan menentang Nasha. Rata2 mentaliti muslimat masih duduk dalam tempurung. Muslimat jugak ikut arahan suami. Kot suami geng ganu walaupun tak pegang jawatan, muslimat ikut je. Jadi mereka yang ingin EGM perlu beri keyakinan pada pemimpin muslimat yang tidak sokong UG. Ini cadangan 1 sen Yong.

Anonymous said...

SEMUA!

PERCAYALAH SEMUA KIMAK2 NI AKAN MASUK SINI KEMPEN BAB AGAMA PULAK, ADAB BERJAMAAH LA, WALA LA, TAMAK KUASA LA. INI SEMUA MANIFESTO UNTUK MENGELAK DARI MELEBONG TERBONGKAR.


INI BUKAN LAGI JEMAAH PAS MALAH KITA MELIHAT KESELURUHAN, YANG BODOH BIARKAN MEREKA DENGAN KEBODOHAN DAN BANGAN MEREKA DENGAN ADAB BERJAMAAH DEPA DAN WALA DEPA, SEBAB BODOH INI TAK DAPAT DIBELI MAHUPUN DIJUAL, IA DIBINA DENGAN SENDIRI OLEH KEPIMPINAN ULAMA.


YANG TERUS BINGAI KITA TINGGALKAN DULU, YANG PANDAI DAN CERDIK KITA TERUSKAN, BIARKAN PAK2 KOPIAH DUNGGU NI DENGAN AGENDA MEREKA YANG TAK JELAS DAN DI AWANG-AWANGAN HINGGA HASAN ALI DAN NASA MENGISI BORANG UMNO , MASA ITULAH KITA KETAWAKAN MEREKA HINGGA TERBERAK - BERAK.

Anonymous said...

kita semua kena start kempen mulai sekarang , jangan ada barang sedikit pun ruang untuk pihak UG ni hidup , kalau dah nazak pun kita tibai hingga tak bernyawa.


kita tunjukkan pada UMNO yang mereka tidak diperlukan dalam PAS , kita komited dengan TUAN GURU NIK AZIZ, sebelum berliau pergi meninggalkan kita lebih baik kita salin semua yang ada dengan tikar baru , kita buang semua tikar lama.


yang tiada misi dan visi biarkan mereka terkapai-kapai dengan angan-angan menjadi menteri bersar, atau menteri pusat, sebabb nanti umno boleh kasi, yang ada misi kita pacu terus kedepan.


manifesto kita perlu awal kedepan , perlu tetapkan hala tujuyang jelas biar yang bongok2 , dungu2 dan macai2 kepala angguk2 geleng2 dalam pas ni sedar, ketuanan melayu sebenarnya bangsat dan telah menipu mereka.


taik umno taik kepimpinan ulama mesti dihapuskan , anak muda kena berani bangkit jangan jadi pak turut.anda ada tenaga ada pemikiran ada wawasan, jangan jadikan anda babi sembelihan puak2 turut nafsu UG.

Anonymous said...

Presiden Mujahid Yusof Rawa..
no one else..Full Stop

Anonymous said...

kalu ketua kira undi tu stopa ali,pastu kire undi senyap2 kt blakang dlm blik stor,tak yah la nk hrap ape2..aku syorkan sume bloger upkan isu kiraan terbuka..baru telus..ttg SPR pndai plak kite kondem x telus,kna btg tubuh sendri kira undi pun senyap2,x plak ahli pas bising?..

owhh!! lupe plak..yg ketua kira undi tue kan kawan baik ulama..xkan nk menipu kot..hehehe..

WALA!!

-zargus-

Anonymous said...

ko dah bca komen Tuan Ibrahim Tuan Man bro psl ulasan Prof. Aziz??

wa rsa..
dia tlalu wala' arr..

susah kalu dpt gen yg sma gak..

har har..

Anonymous said...

kalu Mujahid wa sokong..
x jd presiden pun kita kasi up jga..

dia mmpu bwa gagasan PAS 4 ALL!!

Hanz_Azdi said...

i see the problem now...manipulation in casting poll...undian pun boleh deleweng ker? alamak...susah jugak nih..& soalnya sapa dia PERWAKILAN yg layak undi dlm EGM? orang yg sama masa muktamar ker? oh no..kalau dah mentaliti 'bacul' cam walaq tak bertempat semua pun betul TGHH betul,TGNA betul, Husam betul, Aziz Bari pun betul pasal depa tak buat maksiat...hehe...PAYAH lagu nih...Tuan Ibrahim Tuan Man Ker Us. Azizan sokong UG tu pada dasarnya untuk sokong Presiden, bukan semesti depa sokong 100%. Apa PAS dapat sekongkol dgn UMNO, ok dpt bbrpa kerusi/jawatan..pastu siap ler... rugi sepanjang zzzaman ada ler.
nama pun kepimpinan brader, kita kena tengok who can walk the talk...yg lembab, kena turun pangkat ler...yg menyalak nak sokong peg Melayu buat salah etika kerja, tu elok ler sokong "ketuanan Melayu" isi borang UMNO...hehe

Anonymous said...

фото молоденькой девчонки http://free-3x.com/ порно подростков от 18 лет free-3x.com/ порно молодые онлайн [url=http://free-3x.com/]free-3x.com[/url]

Anonymous said...

miley cyrus nude [url=http://www.ipetitions.com/petition/mileycyrus]miley cyrus nude[/url] paris hilton nude [url=http://www.ipetitions.com/petition/parishilt]paris hilton nude[/url] kim kardashian nude [url=http://www.ipetitions.com/petition/kimkardashian45]kim kardashian nude[/url] kim kardashian nude [url=http://www.ipetitions.com/petition/celebst]kim kardashian nude[/url]