Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 5, 2009

Utusan spin lagi..

Terdahulu, dialog itu terpaksa dihentikan serta-merta apabila berlaku perang mulut yang hampir mencetuskan pergaduhan ekoran tindakan seorang penduduk India cuba membangkitkan isu azan.
Spin dengan mengatakan kekecohan berlaku kerana Hindu bangkitkan isu azan. Sebelum ni gua berpeluang berdialog sihat dengan rakan kepada Dayat, si member PAS gua. Dia adalah kontraktor UMNO dan dari kalangan keluarga UMNO.

So, memang tidak hairanlah bagaimana fikrahnya dibentuk selama ini. Banyak unsur2 doktrin kabur yang gua jumpa hasil dialog tersebut. Nanti2lah gua story.

4 comments:

Anonymous said...

saman jer utusan ni... tak serik² lagi.... bangnag tol utusan ni...


-abanghensem

lelaki_ini said...

Haha. X heran bro. Atas doktrin turun temurun tu la UMNO msh hidup, esp di Johor. Goyah2 diorang sbb b'puak2 ikut ketua masing2 pun UMNO msh bole b'nafas, walaupun nafasnya lemah. Tambah plak ada yg offer talian hayat, haha.

Anonymous said...

utusan meloya kan penghasut perkauman no 1.Tu pasal orang umno jadi lagu tu.

Anonymous said...

Kau lihat lah sendiri Aduka Taruna, tak payah ko nak sepin-sepin lagi wahai DaK Aduka Taruna! Insaflah..