Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 14, 2009

Sekiranya ada pertandingan : SPR.

Bagan Pinang: Pengundian 11 Oktober

PUTRAJAYA 14 Sept. – Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) hari ini menetapkan tarikh penamaan calon bagi Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang adalah pada 3 Oktober dan pengundian 11 Oktober sekiranya ada pertandingan.


Sekiranya ada pertandingan? Apa maksudnya?

4 comments:

zaminc said...

maksudnya kalau ada org yg nak bertanding..
kalau sorang jer calon makna takder pertandingan la....

uma said...

wa rasa
maksudnya
klu umno sorg je yg lulus percalonan
xada lah pgundian...

Anonymous said...

maknanya kerusi bagan pinang tu kekal ditangan BN la.....

-abanghensem

Anonymous said...

memang tu ayat standard la tiap2 kali pilihanraya bukan kali ni je diorang guna

adakah kalau aduka taruna tak pernah dengar maka benda tu tak wujud?

sohai punya taruna