Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 14, 2009

Nak kena tempeleng Anwar nih.

AJK PKR lawan PAS di Bagan Pinang

kemaskini 5.41pm Seorang ahli jawatankuasa PKR Kota Lukut, Shahrudin Abdul Hamid hari ini tampil menawarkan diri sebagai calon bebas dalam pilihan raya kecil DUN Bagan Pinang 3 Oktober ini.

Kehadirannya ini, jika menjadi kenyataan, akan menyaksikan pertembungan sekurang-kurangnya tiga penjuru dengan PAS dan BN.


Sebelum gua tempeleng Anwar kat telinga belah kiri, baik PKR keluarkan kenyataan yang membebaskan diri dari dikaitkan dengan Shahrudin nih. Gua tak nak pengundi terkeliru. Macam2 hal PKR nih. Bikin panas jer.

Kalau PKR setuju arak ke, tak setuju sebat ke, gua tak kisah lagi. Sebab itu idealogi. Pepandai idealogi lawan untuk bersaing. Tapi bab displin memang cam gampang. Lompat sana, lompat sini.

Ni, tup-tup Pendi kol gua cakap sekor PKR kacau daun. Lu orang bikin gua meluat la bhai..

4 comments:

cpj said...

Apa nak heran tok moh duka,Itu namanya DISIPLIN KATAK!kihkihkih...

perunding said...

cool..calm down.

ini lembu kecik punye hal..
cari glamer murah macam makcik kat penanti tu jugak..
don wori ma..takdak effect ma kat pengundi moden la ni.

anakpahang said...

Kalau betul cerita ni, sahlah ada seekor lagi lembu kat Selangor hari tu dah terlepas ke Negeri Sembilan.

PKR-Anwar Ibrahim minta tolong cepat-cepat buat kenduri sembelih lembu tu.

Bimbang jenis lembu gila payah PKR dan PR nanti.

Hanz_Azdi said...

Calon bebas tu pakei logo apa lak kalo nih? F1 kot? kepala lembu?