Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 13, 2009

Lu nak tuduh gua rasis pun no hal punyo

"Saya sudah pun mengatakan yang ini akan menjadi penggal terakhir tetapi saya tidak mahu mengatakan yang saya akan tinggalkan pagi esok, petang esok sebab anda kena ingat apabila saja saya mengatakan yang saya akan tinggalkan dalam tempoh lima hingga enam bulan akan datang, MIC sudah 50 peratus musnah.

Gila punya belit binatang ni beb. Manusia ke ular ni? Teringat dulu, masa prk mana ntah, dia cakap kalau BN kalah dia takan balik KL. Sekali kalah, malam tu gak selamba babi balik KL. prk mana ah? disman selalu ingat benda2 camni.

Skang dia buat hal belitan lagi. Subra dah kena kencing. Siapa menang Timbalan dia akan jadi Presiden. Hahaha. Kalau Subra fight Presiden ari tu undi akan pecah 2 jer. Kalau tanding Timbalan undi pecah 3. Gen belit pun kena belit gak. Hahaha. Gile punya Samy..

"Kalau BN kalah, saya takan balik KL."

"India bukan tak suka saya, tapi tak suka BN."

"Parlimen tidak bubar esok." - Paklah. Esok selamba bubar parlimen.

"Minyak tidak akan naik harga selepas pilihanraya." - Najib. Tapi selamba minyak naik.

"Kita akan turun dan berdepan dengan mereka." Khairy masa malam demo BERSIH. Esok, FRU n polis jer ada.

"Saya akan saman siapa yang fitnah saya berunding dengan UMNO walau ahli sendiri." Jejaka Misteri.

Kalau dia mati, harap ada la saintis Malaysia yang kaji lidah Samy dan sedara2nya nih.

3 comments:

lelaki_ini said...

PRK DUN Lunas tahun 2000. Ms tu Saifudin Nasution menang. Samy ni muka tembok serupa Rosmah.

Anonymous said...

"Saya akan saman siapa yang fitnah saya berunding dengan UMNO walau ahli sendiri." Jejaka Misteri.
----------

hahaha....wa tau sapa cakap ni.... satu negri ngan lu ni aduka.... wa tak nak cakap ah sapa... nanti wa kena saman.... abis duit wa nak buat raya..... hahahaha

-abanghensem

muraisenja said...

Hahaha... lu racist ka bro... mana ada... ada ka tak ada... racist tu menatang apa ? berapa hinggit sekilo... kat 7 eleven ada jual ka? hahahaha...
kata dulang paku serpih...
ngko amik sikit ako amik lebih...
hahahaha...