Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 10, 2009

Kengkadang, gua bangga gak dengan UMNO nih..

Oleh : AdukaTaruna

Kalau bandingkan dengan MIC la, atleast bangga gak la gua dengan UMNO nih. Gila bangsat Samy Vellu beb. Dah takda sokongan pun masih nak berkuasa gak. Heran gua. Ni genetik paling paria la gua ingat. Spesis paling primitif selepas Melayu.

Tapi bila fikir2 balik, heran gak Presiden UMNO ni beb. Bila berkuasa gila bodoh dan penakut nak buat benda yang luar tradisi UMNO. Macam Paklah, bila dah tak jadi PM baru nak hapus ISA. Macam Mahathir, bila dah bersara baru sibuk bantai Singapore. Apsal dia tak teruskan berkuasa sampai jambatan bengkok tu selesai?

1. Adakah perisikan asing memegang fail2 sulit pemimpin negara? Seperti video seks, etc? Gua ingat kalau setakat kawalan keselamatan tahap Melayu, mmg kacang gile la agen Singpore atau CIA nak rakam perbuatan aib pemimpin muslim.

2. Adakah pemimpin negara memang berkiblat dan bertuhankan Singapore / US? Gua 99% yakin ni punya. Sibuk tuduh Anwar agen CIA, tapi Paklah jemput Condoleezza Rice, menantu bedemo bantah. Wayang paling celaka dalam muka bumi. Hamas menang PRU, tapi boleh jemput Fatah. Hamas kena duk luar dewan. Macam celaka.

Bila gua berdialog dengan kontraktor UMNO hari tu, sungguh2 dia tekankan kat gua betapa bahayanya Anwar. Agen CIA. Gua tak tau nak rasa gelak ke sedih time tu. Muka jer macho cam takde apa2, tapi rasa pelik membuak2 dalam hati.

Stupid gile beb ahli UMNO. Cerita Utusan yang Teresa Kok serbu masjid suruh perlahankan azan dia tahu. Cerita Teressa saman Utusan berjuta dia tak tahu. Tapi mengaku baca semua media.

Jadi kesimpulannya, UMNO bodoh tahap seken last. MIC bodoh tahap paling lastest.

3 comments:

Anonymous said...

Apa yang stupid kalau tak tahu Teressa Kok saman Utusan? Pointnya Cina serbu masjid pasai azan, baru datang saman. Lu betul2 bengap bro!

Bagi aku ada lagi stupid bawah dr UMNO dan MIC lu nak tahu? Paling bawah skli orang PAS yang jumud dan taksub tahap gaban, lepastu barulah golongan macam lu. Golongan 3 suku, tukang komplen, samseng kg dusun, pemberontak, pembangkang seumur hidup.

Golongan ni sekarang banyak terdapat di Lembah Kelang dan dibandar2.. Lu ada kawan melayu Singapura? Sebijik macam lu

Pak Oncu said...

hahahahah BRO jgn marah marah,,,,, lu anon dah terlampau banyak makan TAHI PALAT PEMIMPIN UBN ,,hahhahahaha

Anonymous said...

betul3...
hidup duka..