Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 9, 2009

Gua nak bai'ah dengan Rasul Melayu.

Oleh : AdukaTaruna

Baru gua pasan, ada Rasulullah komen blog gua. Gile ah. Bab seruan dia kembali kepada Allah gua setuju. Bab seruan mengaku dia Rasul Melayu gua skip dulu.

Gua nak mukjizat beb. Gua nak lu try jadikan kete menan adik gua Lancer GT kaler itam siap geran dan roadtax skali. Kalau lu dapat, gua bai'ah. Amacam?

13 comments:

Anonymous said...

Gua lak...

Kalau dia boleh terus lenyapkan ISA mulai besok dan pilih Hj.Hadi jadi PM...aku akan consider...amacam?

AdukaTaruna said...

ceh..

tak meteralistik langsung

Evelyn said...

mintak dia kuar fatwa yg undi UMNO tak masuk syurga.. keh3....

cpj said...

Aku pulak nak melayu kuasai 70% ekonomi malaysia...hehe...baiah?tiada dalam niat kehkehkeh...

merdekakan pemikiran said...

Aku lak nak kahwin dengan ratu cantik jepun 4 org...kalau tak dapat bg sori ek... Kalo bg pun aku malas gak nak baiah..hihi

Anonymous said...

merdekakan pemikiran = ratu cantik jepun 4 orang?

huhu,,

Pak Oncu said...

ROSUL MELAYU MANGKOK HAYUNNNNNNNNN hahahahahahhahahahaha

KUNYiiL said...

mintak buktikn hidup d tempat tiada alam...errr yg pasti dia bole hidup d alam kebinatangan... wukakakaka

amcek dan kehidupan said...

kekekeke....

kalau pagi ni dia keluarkan fatwa yang undi UMNO tak masuk syurga, confirm petang karang terus dah kene tangkap.

kekekekekeke....

PEKIDA WANGSA MAJU said...

CIBAI DAN PUKIMAK PUNYE KAHAR AHMAD!!!!

ROSUL MELAYU KEPALA BUTOH LU!!!!

BANGSAT PUNYE ORG TUA!!!!!!

TOK MUFTI @ ULAMAK PAS TAKDE YG NAK DEBAT DGN DIA KE???? KASIK PIJAK INI ORG TUA LA.....

Anonymous said...

Tuhan melayu pun ada gak....ada yang kata hanya diayang boleh lakukan pembangunan kat negara one malaysia ni...kalau orang lain yang perintah selain dari dia maka kiamatlah negara one malaysia ni...

Anonymous said...

betul ke melayu tu..ntah2 jawa

Hanz_Azdi said...

Rasul mana lak ni? hehe. Islam dah lengkap & Rasulullah Muhammad s.a.w. dah selesai kerja & wafat. Wahyu apanya? Kan ker elok dia ngaku wali Allah je, kureng sikit glamer.

Baiah ada byk jenis...semua pun sumpah. Berat wo amanah..Kalau ler leh tarik balik, aku bayar sekarang gak.