Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 17, 2009

Bukan jenazah Mariam?

Oleh : AdukaTaruna

Kompius gua. Mariam tu warganegara Korea. Wasiat terbukti mahu dikebumi mengikut Kristian. Korea tu bai... bukan kecik anak punya negara. Mustahil dia mengalah sebab benda ni berkenaan dengan maruah. Melayu lain la. Tanah Temasik pun selamba badak bagi kat Lee Kuan Yew tanpa pemberontakan besar spesis Melayu.

So, gua ingat mesti ada rundingan / perjanjian rahsia ni. Sebab nak jaga sentimen rakyat Johor kepada UMNO la. Satu perjanjian dengan kerajaan Korea. Gua tak fikir mayat tu mayat Mariam. Entah lah. Mustahil pihak Kristian boleh lepaskan mayat tu semudah dan sedayus spesis Melayu.

7 comments:

Aduka drakula said...

spekulasi... hidup dalam bayangan diri sendiri... huhu. Anyway good. Live to think.

Anonymous said...

mace2 mu nih..kalu ada 100 ore mace mu ni punoh ranoh agama..

Anonymous said...

takdelah..memang jenazah dia lah..pengalaman aku dok kat korea..org korea ni walaupun yang beragama kristian dia org tak kisah sgt..kahwin ikut korea..mati ikut buddha bakar dan segalanya..main hentam je..lg pun anak dia takde kat korea nun anak angkat je..so takde masalah sgtlah

WARIS PURBA said...

Salam,

Maaf Aduka, sy rasa tuan tiada hak untuk membuat prasangka buruk sedemikian. Orang yg selalu bersangka buruk sebenarnya dia sendiri yg sentiasa melakukan keburukan..selamat hariraya aidilfitri

abang botak said...

hahahaha...

bengong punya AT..

kalau lu beli suratkhabar berita harian harian ari nie, siap muka depan lagi anak2 dia tengah cium muka si arwah...

kalau bukan muka arwah, muka sapa AT weii?? muka orang lain buat plastic surgery kot??

wakakakaka...

Anonymous said...

bengong 100x...

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體