Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 12, 2009

Nasib baik la PAS tak demo sekali dengan UMNO.





Wa tak tau la result kalau test IQ sekor2 gen Melayu dalam gambar nih. Gile punye stupid spesis dalam muka bumi.

7 comments:

Anonymous said...

bongok semua tu.... pemimpin dia orang dok hina kututk Islam diam jer menikus.....

-abanghensem

lelaki_ini said...

Haha. Patut diorang kena pukimakkan UMNO dulu. 52 tahun pegang negara tp masih gagal memahamkan DAP & non Muslim tentang Islam.

toyol said...

cian mak diorang...sedap2 je deme sebut &(%^ mak diorang.. tak sayang kt mak ker adoilaa.... (anak haram kut)

Anonymous said...

Cam nak cari gaduh ngan cina je.Bahaya politik perkauman umngok ni bila dah terdesak..

Anonymous said...

Cam nak cari gaduh ngan cina je.Bahaya politik perkauman umngok ni bila dah terdesak..

sabri said...

org mcm ni yg sepatut kena Isa.menimbulkan ketegangan.meniup sentimen kebencian.

Hanz_Azdi said...

ya.. wa ingat depa ni pro-ISA kot...ISAkan aja depa ni.. mengancam keselamatan negara/negeri...menimbulkan ketegangan kaum...Hat DAP sorang tu pun sumbat sekali...baru depa tau.

Tapi drp segi hak demontrasi adalah hak rakyat..biaq pi la depa. Cuma jgn mencarut sudah ler. Mana adab Melayunya? Baik lagi kata "Pergi jahanam ..." tu..pada wa...hehe