Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 20, 2009

Bola tanggung beb

Oleh : AdukaTaruna

Hisham Aww cakap dia nak gubal undang2 apa ntah yang cakap himpun kat Stadium takper. Najib cakap dulu tak payah gubal, buat kat stadium dan melalak la sampai subuh.

Apa kata kita damage kan 2 saudara nih. Tubuhkan seketeriat Himpunan Gergasi Bubarkan DUN Perak dan guna vanue stadium kat Ipoh. Target 100 000. Letakkan satu tarikh agak selesa di depan.

Mau kelam-kabut diorang beb. Nak tukar statement ke apa ke. Katakan tarikh tu di depan selama 6 minggu.

Minggu 1 : Sibuk promosi.

Minggu 2 : Tekanan kepada BN mula terasa. Beberapa kenyataan media bergema.

Minggu 3 : Lu dakwala mendapat sokongan luar biasa peniaga Ipoh.

Minggu 4 : Najib segan2 ubi nak larang. Mufti mesti cakap haram.

Minggu 5 : Perghh.... tekanan gila babi hebat nih. Polis kata jangan. Kat stadium pun tak buleh.

Minggu 6 : Terpulanglah nak buat ke nak acah jer mak enon.

No comments: