Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 22, 2009

Bodoh gile SPRM nih..

Oleh : AdukaTaruna

Skang ni, ada konflik skrip. Bape kali gua nak cakap. Kalau nak menipu, kol gua dulu. Xpe la gua buat ikut point.

1. Skang ni, UMNO tuduh kongsi gelap yang bunuh TBH. Gua pun tuduh yang sama gak. Tapi ada beza antara UMNO tuduh dengan gua tuduh. Apa beza? Gua tak tau nak tulis.

2. Then, UMNO pun ikut skrip yang boleh membina persepsi awam terhadap penglibatan kongsi gelap DAP. Pejabat Roonie digeledah, pembantu dia dipanggil etc.

3. Kemudian, ntah sapa yang bodoh cipta skrip ala2 Yusuf Haslam yang kononnya kongsi gelap ugut SPRM. Surat ugut la, kena bom petrol la.

Niamakahai apa ni? Lu tuduh kongsi gelap bunuh TBH, apa kejadah kongsi gelap marah SPRM pasal bunuh TBH? Patut kongsi gelap tak bagi bom petrol, dia bagi bunga la bongok. Bodoh macam Yusuf Haslam la. Bukan semua orang awam bangang stendet Hadi lu nak tipu.

Kalau nak gak bina sentimen benci kongsi gelap-benci DAP, buatla skrip kongsi gelap baling bom kat polis. Sebab polis yang siasat kongsi gelap. SPRM plak tolong kongsi gelap. Cet! Piang punya bodoh. Macam ulama gak bodoh lu orang semua nih.

Tu pasal gua cakap, kalau lu nak buat skrip menipu, email gua. Gua bab2 duit ni laju jer. Bayar gua juta2, gua susun bayek punya skrip.

Juta2 ma, ratus ribu tak main. Gilo. Banyak mulut gua kena tutup ni. uma, disman, xenan jer dah 3 beradik. nur n ebelin singgit jer dah la. org pompan dok dapur jer.

No comments: