Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 6, 2009

Teka apa tajuk utama Utusan esok?

Hadi Presiden dan Nasha menang.

Meh kita teka. Hahaha. Mana kapt shiqaqi? Meh ubat hati gua yang lara ni sket. hahaha.

Lepas ni kalah ke menang ke, fokus ke Manik Urai haa... jgn ada sabotaj2. Mana tau nak kasi pukul rebah kat Husam and team Kelantan.

5 comments:

uma said...

wat lah ptemuaan
agar umno xpayah bertanding..
dah nak jadi geng kan..hihi

hj jamaludin said...

BISMILAH HIR RAHMAN NIR RAHIM
Walaupun geng2 TG Nik Aziz kalah pada permilihan perwakilan , namun semangat mempertahan negeri kelatan terutama sekarang ini Manik Urai tetap geng2 TG Nik Aziz kami mempertahan kan tapi kami yang fanatik dengan TG Nik Aziz telah berikrar mengharamkan undian kami semasa pilihan raya ke 13 nanti kepada juak juak (kumpulan) TG Haji Hadi Awang yang ingin bergabung dengan UMNO BN .

Ibnu Ali said...

"Nasharudin Kekal Timbalan Presiden Pas"

kapt_shiqaqi said...

xyah wat ramalanla dgn tajuk berita UM/BH ke takde maknanya, kerja depa tuh hanya nak rosakkan minda rakyat aje, hari ni media gomen tulis sokong ulama', esok tulis sokong geng pro, lusa sokong blogger AT ke...semua tuh kepalsuan belaka, cara n dakyah dorang nak pecah-belahkan ahli parti dan timbulkan keraguan masyarakat terhadap PAS. nasihat aku kpd blogger2 spt kamu jgn termakan sgt dgn permainan media gomen nih byk reverse saiko dan counter spin nya. apa yg penting jagala akhlak dlm menulis dan berbaik2la dgn org2 yg memahami n mendalami ilmu2 alquran utk kebaikan dunia lg2 akhirat.
dan satu lg nak ingatkan jgnla kebencian kamu kpd puok yg kamu tidak menyukainya jgn terlampau batasan kerana suatu hari mungkin kamu akan bersama mereka dlm penipuan atau mereka akan bersama kamu dlm kebenaran hendaklah kebencian kamu kerana Allah dan kesukaan kamu juga kerana Allah.

- no bodi is perfek, im no bodi

Anonymous said...

kapt_shiqaqi said,

"dan satu lg nak ingatkan jgnla kebencian kamu kpd puok yg kamu tidak menyukainya jgn terlampau batasan kerana suatu hari mungkin kamu akan bersama mereka dlm penipuan atau mereka akan bersama kamu dlm kebenaran hendaklah kebencian kamu kerana Allah dan kesukaan kamu juga kerana Allah."

hayati apa yang kamu tulis, amalkan. jangan ada rasa benci sesama Muslim. hentikan amalan mengkafirkan. Umno pun Muslim juga, dekati dan dakwah mereka. bukan mengkafirkan sepertimana amalan Pas Terengganu.