Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 5, 2009

Rais Yatim tak nak debat.

Hari tu wa dah ramal, debat Rais Piatu dengan Zaid takan berlaku. Analisis ramal wa saja tak nak taip. Kasi nampak macam tak logik sket. Haha. Kalau wa taip, lu pun nampak logik tu.

Skang ramalan wa ada bau2 tepat sket. Kalau tepat nanti, wa nak up wa punya pengeras. Hahaha. Kalau tak tepat, cam biasalah. Wa menipu la tu. Kuang3...

4 comments:

Anonymous said...

alahai wa duk jauh sangat ah...ni terlepas pandang ni..debat pasal apa?
anyway wa rasa kalau pak rais nak pun mesti pak jib x bagi..perabih boreh je..haha

muraisenja said...

cuba lu tgk kt mangkuk jampi lu tu ...apa akan jadi pada sidang DUN 7 Mei nanti .... pengeras dia wa kasi lain tahun la hahahaha....

AdukaTaruna said...

wa dari dulu try nak tgk, bro. tp zambry guna 10 bomoh wo. stakat ni wa baru lepas 8. ada lagi 2. wakaka

Anonymous said...

wa teringat dalam satu ceramah ust derih ahmad...ada satu anak yatim kat dunia nih yang kalau kita cium dia hati akan jadik lebih keraih dan bebal (sapa2 yang hati dia keraih...kalau dia cium kepala anak yatim barang sepam dua...inshaallah akan lembut hatinya)...iaitulah Rais yatim. Dush...

suka bola