Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 19, 2009

Mahathir backing Najib

Oleh : AdukaTaruna

Mahathir memang bijak woo… berani giler orang tua nih. Memali, Al-Amunah antara kes celah kuku dia. Tapi skang ni kompius sket. Sama ada bijak macam dulu atau semakin bijak atau dah nyanyuk. Entahlah.

Dulu dia bantai Najib. Sebab Najib dayus, penakut dan tak agreasif. Tapi isu yang hangat diperkatakan kini ialah Tun backing Najib. Pelik.

1. Kalau ikut andaian dia bijak macam dulu atau semakin bijak, kenyataan dia backing Najib dan mempersalahkan Paklah macam lastik satu batu, 2 biawak mati.


Paklah memang dah hancuss habis dah popularity dia. Memang dah takda guna belasah Paklah. Jadi adakah Tun sebenarnya menembak Najib menggunakan Paklah sebagai tahi?

1 comment:

Anonymous said...

sebijak mana pun manusia tetap gak jadi bodoh tahap tapir bila nak mempertahankan orang yang disayangi..... mamak madey ni dah melalut dah..... dia juga antara faktor kekalahan BN di KT... sekarang banyak karut jer kuar dari mulut mamak madey...... sanggup lakukan apa pun demi survival politik anak kesayangan dia si mukriz ni.... aku tak respek langsung kat dia..... dulu kutuk najib ni backing plak..... dah melalut dah orang tua ni.....

-abanghensem